top of page

Regulamin świadczenia usług
w Serwisie feelit-therapy.pl
wersja z dnia 11.08.2022 r.

​

​

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem www.feelit-therapy.pl


I. Informacje ogólne
1.    Serwis jest prowadzony przez UsÅ‚ugodawcÄ™ 
 Feel it PaweÅ‚ Wieczorek, adres: Zielonki WieÅ›, Warszawska 353 05-082, Stare Babice, posiadajÄ…cy numer NIP: 1181937230, adres email: biuro@feel-it.pl
2.    W ramach Serwisu UsÅ‚ugodawca Å›wiadczy UsÅ‚ugi w postaci umożliwienia zapisu na usÅ‚ugÄ™ fizjoterapeutycznÄ…, rehabilitacyjnÄ…, dietetycznÄ…, trening personalny lub medyczny, konsultacjÄ™ i wsparcie w zakresie sportu i regeneracji a także konsultacje psychologiczne, Å›wiadczenia usÅ‚ug w tym zakresie oraz utworzenia konta Użytkownika w Serwisie.
3.    Z UsÅ‚ugodawcÄ… można szybko i efektywnie kontaktować przy wykorzystaniu poczty elektronicznej biuro@feel-it.pl.  


II. Definicje
1.    Konsument - osoba fizyczna dokonujÄ…ca czynnoÅ›ci prawnej niezwiÄ…zanej bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ….
2.    Konsultant/Konsultantka – osoba udzielajÄ…ca Użytkownikowi Konsultacji Online w ramach Serwisu.
3.    Konsultacja Online – usÅ‚uga Å›wiadczona przez UsÅ‚ugodawcÄ™ z obszaru fizjoterapii, rehabilitacji, dietetyki, treningu personalnego lub medycznego, sportu i regeneracji a także psychologii w cenie i dacie wskazanej w opisie Konsultacji Online, trwajÄ…ca 55 minut lub na życzenie Użytkownika krócej, co nie wpÅ‚ywa na zmianÄ™ ceny.
4.    Organizacja – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadajÄ…ca osobowoÅ›ci prawnej, z którÄ… Å‚Ä…czy UsÅ‚ugodawcÄ™ umowa ustna lub pisemna o Å›wiadczenie usÅ‚ug, dla której UsÅ‚ugodawca wygeneruje podstronÄ™, na której pracownicy lub wspóÅ‚pracownicy tej osoby bÄ™dÄ… mogli korzystać z UsÅ‚ug.
5.    Regulamin Serwisu – niniejszy regulamin, udostÄ™pniony w formie umożliwiajÄ…cej jego zapisanie i odtworzenie oraz zapoznanie siÄ™ z nim przez Użytkownika w dowolnym miejscu i czasie, dostÄ™pny pod adresem www.wellnessdlafirm.pl Na proÅ›bÄ™ Użytkownika UsÅ‚ugodawca może udostÄ™pnić go również w formacie PDF przesyÅ‚ajÄ…c go na podany adres email.
6.    Serwis – serwis prowadzony pod adresem www.feelit-therapy.pl
7.    UsÅ‚ugodawca – Feel It PaweÅ‚ Wieczorek
8.    Użytkownik – osoba fizyczna lub osoba fizyczna prowadzÄ…ca dziaÅ‚alność gospodarczÄ… lub przedstawiciel osoby prawnej dziaÅ‚ajÄ…cej w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadajÄ…cej osobowoÅ›ci prawnej korzystajÄ…ca z usÅ‚ug Å›wiadczonych przez UsÅ‚ugodawcÄ™ w ramach Serwisu lub osoba korzystajÄ…ca z usÅ‚ug Å›wiadczonych w ramach Serwisu na podstawie umowy zawartej pomiÄ™dzy UsÅ‚ugodawcÄ… a OrganizacjÄ…. Aby korzystać z Konsultacji Online Użytkownik musi mieć ukoÅ„czone 18 lat. Przez Użytkownika rozumie siÄ™ jednoczeÅ›nie Użytkownika Zalogowanego, jak i Użytkownika Niezalogowanego.
9.    Użytkownik Zalogowany – Użytkownik, który korzysta z Serwisu i Å›wiadczonych usÅ‚ug po utworzeniu konta w Serwisie i zalogowania na konto.
10.    Użytkownik Niezalogowany – Użytkownik, który korzysta z Serwisu i Å›wiadczonych usÅ‚ug bez rejestracji konta w Serwisie.
11.    UsÅ‚ugi – usÅ‚ugi Å›wiadczone przez UsÅ‚ugodawcÄ™ w postaci usÅ‚ugi fizjoterapeutycznej, rehabilitacyjnej, dietetycznej, treningu personalnego lub medycznego, konsultacji i wsparcia w zakresie sportu i regeneracji a także konsultacji psychologicznych, Å›wiadczenia usÅ‚ug w tym zakresie oraz utworzenia konta Użytkownika w Serwisie.
12.    UsÅ‚uga Stacjonarna – usÅ‚uga Å›wiadczona stacjonarnie przez UsÅ‚ugodawcÄ™ w postaci usÅ‚ugi fizjoterapeutycznej, rehabilitacyjnej, dietetycznej, treningu personalnego lub medycznego, konsultacji i wsparcia w zakresie sportu i regeneracji a także konsultacji psychologicznych.


III. Rodzaje i zakres świadczonych Usług
1.    Użytkownik może korzystać z Serwisu zarówno bez utworzenia konta, jak i przy utworzeniu konta.
2.    Utworzenie konta w Serwisie wymaga zarejestrowania siÄ™ Użytkownika na podstronie pod podanym indywidualnie przez UsÅ‚ugodawcÄ™ adresem wygenerowanym dla Organizacji i jej pracowników lub wspóÅ‚pracowników. W tym celu Użytkownik podaje dane w postaci imienia i nazwiska oraz sÅ‚użbowego adresu e-mail, akceptuje Regulamin, podejmuje decyzjÄ™ w zakresie zgody na przesyÅ‚anie informacji handlowych i potwierdza chęć utworzenia Konta przyciskiem "rejestracja".
3.    W ramach Serwisu Użytkownik może korzystać z UsÅ‚ug w postaci Konsultacji Online lub zapisać siÄ™ na KonsultacjÄ™ Online lub UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ…. 
4.    Na podstronie pod podanym indywidualnie przez UsÅ‚ugodawcÄ™ adresem wygenerowanym dla Organizacji prezentowane sÄ… usÅ‚ugi ze wskazaniem opisu zakresu Konsultacji Online lub UsÅ‚ugi Stacjonarnej, Warsztatu online lub Webinaru, jak również ceny oraz dostÄ™pnych dat i godzin usÅ‚ug. Opis niektórych UsÅ‚ug oraz ich ceny mogÄ… być także dostÄ™pne dla pozostaÅ‚ych Użytkowników.


5.    Aby zapisać siÄ™ na KonsultacjÄ™ Online lub UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ…, Warsztat online lub Webinar należy:
1.    wejść na podstronÄ™ pod podanym indywidualnie przez UsÅ‚ugodawcÄ™ adresem wygenerowanym dla Organizacji i wybrać interesujÄ…cÄ… Użytkownika KonsultacjÄ™ Online lub UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ… lub Warsztat online lub Webinar wraz z terminem jej realizacji lub w przypadku Użytkownika nie korzystajÄ…cego z Serwisu na podstawie umowy UsÅ‚ugodawcy z OrganizacjÄ… – wejść na podstronÄ™ Serwisu ogólnodostÄ™pnÄ… z opisem i cenÄ… UsÅ‚ugi i wybrać interesujÄ…cÄ… Użytkownika UsÅ‚ugÄ™,
2.    po wybraniu Konsultacji Online lub UsÅ‚ugi Stacjonarnej lub Warsztatu online lub Webinaru potwierdzić chęć zapisu przyciskiem „Zapisz”,
3.    dokonać pÅ‚atnoÅ›ci za KonsultacjÄ™ Online lub UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ… lub Warsztat online lub Webinar w cenie podanej w opisie; dokonanie pÅ‚atnoÅ›ci jest możliwe wyÅ‚Ä…cznie za poÅ›rednictwem serwisu PayU. Nie dotyczy to Użytkowników, w imieniu których lub za których za UsÅ‚ugÄ™ zapÅ‚aciÅ‚a Organizacja.
4.    po dokonaniu zapisu Użytkownik otrzyma potwierdzenie zapisu na wskazany przez siebie adres email wraz z informacjÄ… na temat miejsca Å›wiadczonej usÅ‚ugi lub z zaproszeniem do komunikacji online przez komunikator.
6.    Konsultacje Online odbywajÄ… siÄ™ poprzez platformÄ™ do wideokonferencji w postaci Skype lub Google Meet lub MS Teams lub innej wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™. Użytkownik zapisujÄ…c siÄ™ na KonsultacjÄ™ Online wyraża zgodÄ™ na używanie wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™ platformy do wideokonferencji jako komunikatora używanego dla Å›wiadczenia Konsultacji Online.
7.    Warsztaty online odbywajÄ… siÄ™ poprzez platformÄ™ do wideokonferencji w postaci Skype lub Google Meets lub MS Teams lub innej wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™. Użytkownik zapisujÄ…c siÄ™ na Warsztat online wyraża zgodÄ™ na używanie wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™ platformy do wideokonferencji jako komunikatora używanego dla Å›wiadczenia Warsztatu online.
8.    Webinary odbywajÄ… siÄ™ przy użyciu narzÄ™dzia w postaci platformy do wideokonferencji w postaci Click Meeting lub innej wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™. Użytkownik zapisujÄ…c siÄ™ na Webinar wyraża zgodÄ™ na używanie wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™ platformy do wideokonferencji jako komunikatora dla Å›wiadczenia Webinaru.
9.    Do skutecznego zapisu na KonsultacjÄ™ Online, UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ…, Warsztat online lub Webinar niezbÄ™dne jest potwierdzenie akceptacji treÅ›ci Regulaminu.
10.    W celu skorzystania z UsÅ‚ugi Użytkownik po poÅ‚Ä…czeniu siÄ™ z platformÄ… do wideokonferencji Użytkownik podaje pseudonim i sÅ‚użbowy adres e-mail.
11.    ZnajdujÄ…ce siÄ™ na stronach internetowych Serwisu informacje o UsÅ‚ugach i cenie nie stanowiÄ… oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, lecz stanowiÄ… wyÅ‚Ä…cznie zaproszenie do zÅ‚ożenia przez Użytkownika oferty zakupienia okreÅ›lonej iloÅ›ci konkretnych UsÅ‚ug na Å›ciÅ›le okreÅ›lonych warunkach. ZÅ‚ożenie przez UsÅ‚ugodawcÄ™ zamówienia w postaci zapisu na UsÅ‚ugÄ™ oznacza zÅ‚ożenie przez niego oferty kupna zamawianych usÅ‚ug. Nie dotyczy to UsÅ‚ug Å›wiadczonych na rzecz Użytkowników na podstawie umowy zawartej pomiÄ™dzy UsÅ‚ugodawcÄ… a OrganizacjÄ….
12.    Informacje zawarte na stronach ani przekazywane w ramach Konsultacji Online, Warsztatu online lub Webinaru nie sÄ… objÄ™te jakÄ…kolwiek gwarancjÄ…. Oferowane Konsultacje Online mogÄ… różnić siÄ™ w szczegóÅ‚ach od informacji umieszczonych na stronach Serwisu, gdyż szczegóÅ‚owy przebieg Konsultacji Online ustala Użytkownik wraz z Konsultantem/KonsultantkÄ….
13.    Wszystkie ceny podane w Serwisie sÄ… podawane w polskich zÅ‚otych (PLN) i sÄ… cenami brutto, CenÄ… wiążącÄ… dla stron jest cena widniejÄ…ca on-line w systemie w momencie zakoÅ„czenia procedury skÅ‚adania przez Klienta zamówienia (potwierdzenia zamówienia przez Serwis). 


IV. Warunki świadczenia Usług


1.    Rejestracja konta w Serwisie stanowi zawarcie pomiÄ™dzy UsÅ‚ugodawcÄ… a Użytkownikiem umowy Å›wiadczenia usÅ‚ug utworzenia konta w Serwisie i umożliwienia zapisu na UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ… lub zapisu na KonsultacjÄ™ Online, Warsztat online lub Webinar na zasadach okreÅ›lonych w niniejszym Regulaminie. 
2.    Zapisanie na KonsultacjÄ™ Online lub UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ… lub Warsztat online lub Webinar przez Użytkownika Niezalogowanego lub Użytkownika Zalogowanego stanowi zawarcie Umowy Å›wiadczenia usÅ‚ug, która jest zawierana pomiÄ™dzy UsÅ‚ugodawcÄ… a tym Użytkownikiem na Å›wiadczenie odpowiednio Konsultacji Online, UsÅ‚ugi Stacjonarnej, Warsztatu online lub Webinaru.
3.    UsÅ‚ugodawca prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Serwisu, zapewniajÄ…cym poprawność jego dziaÅ‚ania i w zakresie Å›wiadczonych usÅ‚ug ponosi odpowiedzialność za jego poprawne dziaÅ‚anie.
4.    UsÅ‚ugodawca ma obowiÄ…zek speÅ‚nienia Å›wiadczenia bez wad i ponosi odpowiedzialność, jeżeli Å›wiadczenie jest wadliwe, w szczególnoÅ›ci ze wzglÄ™du na wady fizyczne lub prawne.
5.    UsÅ‚ugodawca rozpocznie Å›wiadczenie UsÅ‚ug po zawarciu Umowy oraz po dokonaniu zapÅ‚aty ceny wskazanej w Serwisie za KonsultacjÄ™ Online, UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ…, Warsztat online lub Webinar. Użytkownicy bÄ™dÄ…cy pracownikami lub wspóÅ‚pracownikami Organizacji mogÄ… być zwolnieni z obowiÄ…zku zapÅ‚aty ceny, którÄ… w ich imieniu uiszcza Organizacji. Informacja w tym przedmiocie zostanie wyÅ›wietlona na ekranie takiego Użytkownika przed zapisem.
6.    Użytkownik bÄ™dÄ…cy Konsumentem może odstÄ…pić od umowy w terminie 14 dnia od zawarcia umowy, tj. w zakresie utworzenia konta w Serwisie od chwili utworzenia konta oraz Å›wiadczenia usÅ‚ug w postaci Konsultacji Online, Warsztatu online, Webinaru lub zapisu na UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ… od chwili dokonania zapisu na wybranÄ… UsÅ‚ugÄ™, z zastrzeżeniem postanowieÅ„ ust. 7 i 8 poniżej.
7.    Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem UsÅ‚ugodawca bÄ™dzie mógÅ‚ rozpocząć Å›wiadczenie usÅ‚ug po upÅ‚ywie 14 dni od zawarcia Umowy, a w terminie wczeÅ›niejszym, jeżeli Użytkownik zgodzi siÄ™ na Å›wiadczenie usÅ‚ug w terminie, na który siÄ™ zapisaÅ‚. RozpoczÄ™cie Konsultacji Online, Warsztatu online, Webinaru lub stawienie siÄ™ na UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ… w wybranym terminie rozumie siÄ™ jako wyrażenie takiej zgody.
8.    Przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia UsÅ‚ugodawca informuje, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez UsÅ‚ugodawcÄ™ Użytkownik utraci prawo odstÄ…pienia od umowy.

​

V. Zasady świadczenia Usług


1.    Użytkownik jest zobowiÄ…zany do przestrzegania postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu, a także do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem i powtrzymania siÄ™ od wszelkiej dziaÅ‚alnoÅ›ci mogÄ…cej zakÅ‚ócić jego prawidÅ‚owe funkcjonowanie, w szczególnoÅ›ci poprzez użycie okreÅ›lonego oprogramowania oraz urzÄ…dzeÅ„.
2.    Użytkownik zobowiÄ…zany jest także do korzystania z UsÅ‚ug w sposób zgodny z normami spoÅ‚ecznymi i obyczajowymi oraz przepisami prawa, w szczególnoÅ›ci do niedostarczania treÅ›ci naruszajÄ…cych prawa UsÅ‚ugodawcy i Konsultantów/Konsultantek lub osób trzecich, naruszajÄ…cych ich dobra osobiste oraz prawa wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej, w tym prawa autorskie oraz wszelkich innych treÅ›ci nawoÅ‚ujÄ…cych do przemocy, nienawiÅ›ci, zawierajÄ…cych treÅ›ci pornograficzne, wulgarnych, obscenicznych, nienawistnych, agresywnych, dyskryminujÄ…cych i innych tego rodzaju.
3.    Konsultant/Konsultantka może przerwać KonsultacjÄ™ Online w przypadku ujawnienia zdarzeÅ„, o których mowa w ust. 2 powyżej. Przerwanie Konsultacji nie skutkuje zwrotem uiszczonej ceny.


VI. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usług


1.    Korzystanie z usÅ‚ug Å›wiadczonych w ramach Serwisu jest możliwe pod warunkiem speÅ‚nienia przez system teleinformatyczny Użytkownika nastÄ™pujÄ…cych, minimalnych wymagaÅ„ technicznych:
a) zastosowania wybranej przeglądarki: Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera, Internet Explorer obsługujących CSS i Java Script, w najnowszej wersji;
b) dostęp do Internetu,
c) wÅ‚Ä…czona obsÅ‚uga okien wyskakujÄ…cych (pop-up) – zalecane,
d) system operacyjny Microsoft Windows XP lub wyższy, Linux, OSX 10.4 lub wyższy,
e) sprawnych gÅ‚oÅ›ników oraz mikrofonu, a w przypadku Konsultacji online także kamery internetowej,
f) w odniesieniu do niektórych platform do wideokonferencji dla poÅ‚Ä…czenia siÄ™ z UsÅ‚ugodawcÄ… może istnieć, naÅ‚ożony przez tÄ™ platformÄ™, obowiÄ…zek posiadania konta użytkownika w tej platformie. Przed Å›wiadczeniem UsÅ‚ugi UsÅ‚ugodawca informuje Użytkownika o rodzaju platformy do wideokonferencji, za poÅ›rednictwem której Å›wiadczona jest UsÅ‚uga.
2.    Ograniczenia stosowania plików cookies mogÄ… wpÅ‚ynąć na niektóre funkcjonalnoÅ›ci dostÄ™pne na stronach internetowych Serwisu.
3.    UsÅ‚ugodawca nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za nadmiernie przeciążone Å‚Ä…cze internetowe Użytkownika, a także inne Å‚Ä…cza miÄ™dzyoperatorskie. Nie ponosi on także odpowiedzialnoÅ›ci za zakÅ‚ócenia w funkcjonowaniu strony Serwisu wywoÅ‚ane niedozwolonÄ… ingerencjÄ… Użytkowników, w żaden sposób niezależnÄ… od UsÅ‚ugodawcy.
4.    W przypadku koniecznoÅ›ci dokonania zmian i ulepszeÅ„ w systemie czy przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub awarii sprzÄ™tu UsÅ‚ugodawca zastrzega sobie prawo do czasowej przerwy w funkcjonowaniu Serwisu. Użytkownicy zostanÄ… powiadomieni o wyżej wymienionych przerwach technicznych i czasie ich trwania za poÅ›rednictwem wiadomoÅ›ci przesÅ‚anej na adres e-mail podany podczas tworzenia konta lub informacji opublikowanej w Serwisie.


VII. Przetwarzanie danych osobowych


1.    Przetwarzanie danych osobowych w Serwisie okreÅ›la Polityka PrywatnoÅ›ci opublikowana w Serwisie pod adresem www.wellnessdlafirm.pl/politykaprywatnosci.
2.    UsÅ‚ugodawca jest Administratorem Danych przekazanych w zwiÄ…zku i w celu Å›wiadczenia usÅ‚ug w Serwisie.
3.    Użytkownik w celu dokonania pÅ‚atnoÅ›ci podaje również dane pÅ‚atnicze wymagane przez PayU. Administratorem tych danych jest PayU – Użytkownik podczas zapisu powinien zapoznać siÄ™ z treÅ›ciÄ… polityki prywatnoÅ›ci PayU.
VIII. Reklamacje
1.    Użytkownik bÄ™dÄ…cy Konsumentem może skorzystać z rÄ™kojmi i zÅ‚ożyć reklamacjÄ™ w zwiÄ…zku z nieprawidÅ‚owo wykonanÄ… UsÅ‚ugÄ…. Dla unikniÄ™cia wÄ…tpliwoÅ›ci za Konsumenta nie uważa siÄ™ osoby korzystajÄ…cej z UsÅ‚ug na podstawie umowy zawartej pomiÄ™dzy UsÅ‚ugodawcÄ… a OrganizacjÄ….
2.    Reklamacja powinna zawierać dokÅ‚adny opis powodu, dla którego Użytkownik uważa, że UsÅ‚uga byÅ‚a przeprowadzona niezgodnie z umowÄ…. 
3.    Reklamacje należy zgÅ‚aszać na adres mailowy biuro@feel-it.pl 
4.    Konsument może zgÅ‚osić reklamacjÄ™ w terminie rÄ™kojmi okreÅ›lonej przez powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa. 
5.    Reklamacja zostanie rozpoznana w terminie 14 dni od dnia zgÅ‚oszenia reklamacji.
6.    Jeżeli wykonana UsÅ‚uga ma wady, Konsument ma prawo żądania naprawy wad lub ich usuniÄ™cia. Konsument ma obowiÄ…zek wskazania wad usÅ‚ugi i wyznaczenia terminu do ich naprawienia. W przypadku nie usuniÄ™cia wad w wyznaczonym terminie, jeżeli UsÅ‚uga zostaÅ‚a wadliwie wykonana, Konsument ma prawo żądania zwrotu zapÅ‚aty ceny za UsÅ‚ugÄ™.
7.    Konsument może również zÅ‚ożyć reklamacjÄ™ na powyższych zasadach w stosunku do wszystkich UsÅ‚ug Å›wiadczonych w Serwisie, w tym usÅ‚ugi utworzenia konta w Serwisie, z tym zastrzeżeniem, że utworzenie konta nie jest pÅ‚atne i nie wywoÅ‚uje skutków finansowych z tytuÅ‚u utrzymywania konta w Serwisie po żadnej ze stron.


IX. Postanowienia końcowe
1.    UsÅ‚ugodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych ważnych przyczyn: 

a) jeżeli zamiana Regulaminu jest konieczna ze wzglÄ™du na zmianÄ™ przepisów powszechnie obowiÄ…zujÄ…cego prawa lub ze wzglÄ™du na uznanie postanowienia Regulaminu za niedozwolone – odpowiednio w tym zakresie; 

b) realizacji obowiÄ…zku wynikajÄ…cego z prawomocnego orzeczenia sÄ…du lub decyzji organów administracji; 

c) zmian wynikajÄ…cych ze wzglÄ™dów bezpieczeÅ„stwa, w tym majÄ…cych na celu uniemożliwienie korzystania z usÅ‚ugi w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem;
 
d) wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu Usługi, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Usługodawcy;

e) realizacji nowych funkcjonalności i usług na platformie.
2.    Regulamin obejmujÄ…cy zmiany wprowadzone zgodnie z ustÄ™pem poprzedzajÄ…cym zostanie udostÄ™pniony Użytkownikom na stronie Serwisu z 14-dniowym wyprzedzeniem. Użytkownik ma możliwość wypowiedzenia umowy o Å›wiadczenie UsÅ‚ug w ciÄ…gu 14 dni od dokonania zmian, jeżeli nie akceptuje nowej wersji Regulaminu, a w czasie pomiÄ™dzy opublikowaniem zmienionego Regulaminu a jego wejÅ›ciem w życie zapisaÅ‚ siÄ™ na UsÅ‚ugÄ™, która jeszcze siÄ™ nie odbyÅ‚a.
3.    Zmiany Regulaminu wprowadzone z innych przyczyn niż wskazane w ust. 2 powyżej, w szczególnoÅ›ci polegajÄ…ce na wprowadzeniu nowych UsÅ‚ug, nie bÄ™dÄ… modyfikowaÅ‚y treÅ›ci umów zawartych z Użytkownikami w oparciu o wersjÄ™ Regulaminu obowiÄ…zujÄ…cÄ… w momencie zawierania tej umowy.
4.    W celu rozwiÄ…zania ewentualnego sporu ze SprzedawcÄ… konsument może skorzystać z platformy ODR znajdujÄ…cej siÄ™ pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5.    Zmiany kosmetyczne Regulaminu, które nie wpÅ‚ywajÄ… na warunki Å›wiadczonych UsÅ‚ug, nie wymagajÄ… publikacji w trybie ust. 2 powyżej.
6.    Niniejszy Regulamin jest dostÄ™pny na stronach wchodzÄ…cych w skÅ‚ad Serwisu oraz w siedzibie UsÅ‚ugodawcy, wskazanej w niniejszym Regulaminie.
7.    Wzór reklamacji stanowi ZaÅ‚Ä…cznik Nr 1 do Regulaminu a wzór oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy zawartej drogÄ… elektronicznÄ… ZaÅ‚Ä…cznik Nr 2 do Regulaminu.

 

 

ZaÅ‚Ä…cznik Nr 1 do Regulaminu – formularz reklamacji

________________________________________________________
(miejscowość, data)
__________________________________________
ImiÄ™ i nazwisko

 

__________________________________________
Adres

 

__________________________________________
Adres email

REKLAMACJA

Wykonana Usługa przez Feel It:
Data wykonania Usługi:
Powód reklamacji:

Jakie wady miała wykonana Usługa?


Nr rachunku bankowego, na jaki ma być dokonany zwrot płatności:

                         
Podpis

​

​

​

 

 

 

ZaÅ‚Ä…cznik Nr 2 do Regulaminu – formularz oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od Umowy

​

________________________________________________________
(miejscowość, data)
__________________________________________

ImiÄ™ i nazwisko

 

__________________________________________
Adres

 

__________________________________________

Adres email


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej drogą elektroniczną

Oświadczam, że odstępuję od Umowy zawartej drogą elektroniczną z Feel It Tomasz Świderski w dniu_______________
Proszę o dokonanie zwrotu mojego świadczenia na rachunek bankowy prowadzony w Banku____________________ numerze:___________________________________________________________________

____________________________________
                       Podpis


Podanie powodu odstąpienia od umowy nie jest konieczne. Zależy nam na tym, żeby nasi Klienci i Klientki byli zadowoleni i będziemy wdzięczni, jeżeli podzielisz się z nami swoją opinią:
___________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Polityka prywatności

Serwisu feelit-therapy.pl

​

​

Informacje ogólne

  1. Administratorem Serwisu pod adresem feelit-therapy.pl i Administratorem danych osobowych jest Feel it Paweł Wieczorek, adres: Zielonki Wieś, Warszawska 353 05-082, Stare Babice, posiadający numer NIP: 1181937230, adres email: biuro@feel-it.pl

  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu poprzez:
    a. dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz podane w komunikacji telefonicznej lub e-mailowej;
    b. zapisywanie w urzÄ…dzeniach koÅ„cowych pliki cookie (tzw. “ciasteczka”);
    c. gromadzenie logów serwera www, parametry poÅ‚Ä…czenia (oznaczenie czasu, adres IP).

  3. Administrator w niniejszej Polityce informuje również o przetwarzaniu danych poza Serwisem a zwiÄ…zanym z prowadzonÄ… przez niego dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ….

  4. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używamy m.in. bezpiecznego protokołu szyfrowania komunikacji (SSL).

​

Jak przetwarzamy dane osobowe

​

  1. Zbieramy wyłącznie informacje podane dobrowolnie.

  2. Usługi i przesyłanie informacji lub powiadomień, założenie konta w Serwisie
    W Serwisie użytkownik może zapisać siÄ™ na Konsultacje Online, Warsztat online, Webinar lub UsÅ‚ugÄ™ StacjonarnÄ… („UsÅ‚ugi”). Do zapisu niezbÄ™dne jest podanie danych osobowych: imiÄ™, nazwisko, adres e-mail, a do poÅ‚Ä…czenia siÄ™ poprzez wideokonferencjÄ™ pseudonimu i adresu e-mail lub sÅ‚użbowego adresu e-mail w przypadku osób korzystajÄ…cych z UsÅ‚ug na podstawie umowy zawartej przez UsÅ‚ugodawcÄ™ i OrganizacjÄ™ w rozumieniu postanowieÅ„ Regulaminu.

 

Dane przekazane nam w formularzu rejestracji na Usługę przetwarzamy na podstawie niezbędności dla zawarcia i wykonywania umowy.

 

Dane podane przez Użytkownika Serwisu w celu zapisu na Usługę możemy także przetwarzać w celu prowadzenia marketingu usług własnych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub udzielonej zgody w zakresie przesyłania informacji handlowych oraz w celu przesyłania powiadomień o wybranych przez Użytkownika Usługach.

 

Podanie danych w tym celu jest dobrowolne, ale niezbędne do zapisu na Usługę i jej wykonania.

 

Przechowujemy te dane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń plus 6 miesięcy.

 

Dane te możemy przekazywać jedynie podmiotom świadczącym dla nas usługi niezbędne do świadczenia i rozliczenia Usług oraz marketingu usług własnych i przesyłania powiadomień, w tym usługi informatyczne, marketingowe, księgowe.

 

Konsultacje Online odbywajÄ… siÄ™ poprzez platformÄ™ do wideokonferencji w postaci Skype lub Google Meet lub MS Teams lub innej wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™. Użytkownik zapisujÄ…c siÄ™ na KonsultacjÄ™ Online wyraża zgodÄ™ na używanie wskazanej przez UsÅ‚ugodawcÄ™ platformy do wideokonferencji jako komunikatora używanego dla Å›wiadczenia Konsultacji Online. W przypadku przekazywania danych poza obszar EOG Administrator zapewnia odpowiednie zabezpieczenia i stosuje standardowe klauzule umowne, o których mowa w art. 46 ust. 2 lit. c RODO.

 

Na tych samych zasadach przetwarzane sÄ… również dane Użytkownika podane w celu zaÅ‚ożenia konta w Serwisie.

 

 

 

Komunikacja mailowa, telefoniczna i za pośrednictwem poczty:

​

Dane przekazane nam w ramach komunikacji telefonicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej przetwarzamy na podstawie prawnie uzasadnionego celu w postaci komunikacji lub wynikającym z treści korespondencji.

Podanie danych w tym celu jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość lub prowadzenia komunikacji.

Przechowujemy te dane przez okres trwania komunikacji, a po tym czasie możemy je również przechowywać przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeÅ„ plus 6 miesiÄ™cy

Dane te możemy przekazywać jedynie podmiotom świadczącym dla nas usługi niezbędne do prowadzenia komunikacji, w tym usługi informatyczne i marketingowe.

​

Warsztaty online i webinary:
 

Dane przekazane nam przy zapisie na wydarzenie online w postaci Warsztatu online lub Webinaru przetwarzamy w celu zapisu na nie i ich organizacji na podstawie niezbędności dla wykonania umowy realizacji wydarzenia online.

 

Na podany adres email Administrator bÄ™dzie wysyÅ‚ać też materiaÅ‚y z tych wydarzeÅ„, jeÅ›li takie powstanÄ… i powiadomienia o bieżących i nadchodzÄ…cych wydarzeniach online – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, przez czas organizowania przez Administratora wydarzeÅ„ online, a także w najbliższym czasie po zakoÅ„czeniu wydarzenia.

 

W każdej chwili Uczestnik wydarzenia może zgłosić sprzeciw wobec tego przetwarzania przesyłając wiadomość mailową na adres biuro@feel-it.pl

 

Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zapisu na wydarzenie online.

 

Dane podane do zapisu przechowujemy przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń plus 6 miesięcy.

 

Możemy przekazywać te dane podmiotom, świadczącym dla nas usługi niezbędne do organizacji i promocji wydarzeń online.

Warsztaty online odbywają się poprzez platformę do wideokonferencji w postaci Skype lub Google Meets lub MS Teams lub innej wskazanej przez Usługodawcę. Użytkownik zapisując się na Warsztat online wyraża zgodę na używanie wskazanej przez Usługodawcę platformy do wideokonferencji jako komunikatora używanego dla świadczenia Warsztatu online.

 

Webinary odbywają się przy użyciu narzędzia w postaci platformy do wideokonferencji w postaci Click Meeting lub innej wskazanej przez Usługodawcę. Użytkownik zapisując się na Webinar wyraża zgodę na używanie wskazanej przez Usługodawcę platformy do wideokonferencji jako komunikatora dla świadczenia Webinaru.

 

W przypadku przekazywania danych poza obszar EOG Administrator zapewnia odpowiednie zabezpieczenia i stosuje standardowe klauzule umowne, o których mowa w art. 46 ust. 2 lit. c RODO.

 

Komunikacja w social mediach

​

Dane użytkowników, którzy wchodzÄ… z nami w interakcjÄ™ na portalach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (Facebook, Instagram, Linkedin) poprzez polubienie strony, zareagowanie na publikowane przez nas posty, udostÄ™pnienia postów, dodawanie komentarzy, wysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci na poÅ›rednictwem prowadzonego przez nas konta lub dodanie siÄ™ do wydarzenia przetwarzamy w nastÄ™pujÄ…cy sposób:

poprzez interakcje możemy mieć dostęp do imienia i nazwiska, wizerunku, profilu publicznego oraz innych informacji, jakie Użytkownik przekaże nam w wiadomości lub komentarzu.

Podstawą przetwarzania tych danych jest prawnie uzasadniony interes administratora w celu komunikacji z użytkownikami oraz analizy tej komunikacji.

Podanie danych w tym celu jest dobrowolne.

Dane te przetwarzamy jedynie przez okres niezbędny do komunikacji z użytkownikami, analizy tej komunikacji oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

Dane te możemy przekazywać jedynie podmiotom świadczącym dla nas usługi niezbędne do prowadzenia komunikacji, w tym usługi informatyczne i marketingowe.

W przypadku przekazywania danych poza obszar EOG Administrator zapewnia odpowiednie zabezpieczenia i stosuje standardowe klauzule umowne, o których mowa w art. 46 ust. 2 lit. c RODO.

​

Informacja o plikach cookies i tworzeniu profilu użytkownika

​

W serwisie korzystamy z plików cookies.

 

  1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowiÄ… dane informatyczne, w szczególnoÅ›ci pliki tekstowe, które przechowywane sÄ… w urzÄ…dzeniu koÅ„cowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone sÄ… do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierajÄ… nazwÄ™ strony internetowej, z której pochodzÄ…, czas przechowywania ich na urzÄ…dzeniu koÅ„cowym oraz unikalny numer.
     

  2. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    a. tworzenia statystyk i prowadzenia analityki, które pomagajÄ… zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystajÄ… ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartoÅ›ci;
    b. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dziÄ™ki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasÅ‚a;

     

  3. Oprogramowanie do przeglÄ…dania stron internetowych (przeglÄ…darka internetowa) zazwyczaj domyÅ›lnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urzÄ…dzeniu koÅ„cowym Użytkownika. Użytkownik może dokonać zmiany ustawieÅ„ w tym zakresie. PrzeglÄ…darka internetowa umożliwia usuniÄ™cie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. W Serwisie istnieje również możliwość wyÅ‚Ä…czenia funkcji cookies po rozwiniÄ™ciu paska z informacjami o cookies na dole strony Serwisu.
     

  4. Ograniczenia stosowania plików cookies mogÄ… wpÅ‚ynąć na niektóre funkcjonalnoÅ›ci dostÄ™pne na stronach internetowych Serwisu.

 

Twoje Prawa

​

  1. Wszelkie dane osobowe przetwarzamy zgodnie z rozporzÄ…dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnym rozporzÄ…dzeniem o ochronie danych, RODO) oraz innymi powszechnie obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa.
     

  2. Stosujemy odpowiednie Å›rodki techniczne i organizacyjne zapewniajÄ…ce ochronÄ™ przetwarzanych danych adekwatne do zagrożeÅ„ oraz kategorii danych objÄ™tych ochronÄ…, a w szczególnoÅ›ci zabezpieczamy dane osobowe przed udostÄ™pnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratÄ…, czy uszkodzeniem.

  3. W stosunku do wszystkich przekazanych nam danych osobowych masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia tych danych i wniesienia skargi Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: biuro@feel-it.pl

bottom of page