Przebieg masażu sportowego

Masaż sportowy charakteryzuje się większą siłą i dynamiką niż masaż klasyczny. Celem masażu jest rozluźnienie mięśni,  które zostały obciążone podczas treningu, dlatego masażysta dopiera techniki i okolicę zabiegową , do dyscypliny uprawianej przez klienta oraz do jego odczuć. Tzn. u biegaczy zazwyczaj będą to nogi a u pływaków obręcz barkowa .Czas trwania tego zabiegu to 50min.

Korzyści masażu sportowego

  1. Mocniejsze treningi
  2. Szybsza regeneracja
  3. Profilaktyka kontuzji
  4. Lepsza forma

Dla kogo jest masaż sportowy

Masaż sportowy jest zalecany każdej osobie która regularnie uprawia sport. 

Jak często chodzić na masaż sportowy?

Idealnymi warunkami do rozwoju sportowego jest masaż 1 raz w tygodniu. Dobrym rozwiązaniem jest również masaż co dwa tygodnie, natomiast koniecznością dla osób trenujących jest 1 masaż sportowy w miesiącu.

Masaż sportowy rano czy wieczorem?

W zależności od tego jak reaguje się na masaż , każdy ma swoją ulubioną porę. Zarówno poranek jak i wieczór są dobre na masaż.  Niektórzy odczuwają senność po masażu, inni z kolei są pobudzeni. Trzeba sprawdzić obydwa terminy i wybrać najlepszą porę dla siebie. W kontekście treningu, najlepiej przyjść co najmniej dwie godziny po skończonej aktywności.

Jak się przygotować?

Nie trzeba się specjalnie przygotowywać do zabiegu.

Czas trwania zabiegu: 50 minut
Cena: 160 zł

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś!